<Bride Union Interview Jason Pang Gallery 由心出發的婚紗攝影師 >
top of page
  • Bride Union Official

<Bride Union Interview Jason Pang Gallery 由心出發的婚紗攝影師 >

由心出發的婚紗攝影師: Jason Pang Gallery

Bride Union Official

Jan 28, 2019

人生最難抉擇嘅事情,莫過於係追求夢想定喺安逸生活中抉擇。有人懼怕轉變,選擇繼續高薪厚職;亦有人不甘於平凡,選擇忠於自己,做自己想做嘅事。今次我地邀請到 Jason Pang Gallery ,同我哋分享佢成為 全職攝影師 嘅心路歷程同 婚紗攝影 工作上嘅點點滴滴。

1) 轉職成為攝影師

「有啲人可能將投資睇得好重,但我反而覺得好乏味。」Jason自細已經十分熱衷於攝影同藝術,但喺家人嘅影響下,佢選擇咗投身銀行業。佢唔單止一畢業後就喺銀行任職多年,而且仲係銀行投資系統設計師。 然而,佢對攝影嘅熱愛仍舊絲毫不改,閒時亦會繼續發展呢項興趣。 終於等到幾年前一個合適時機,Jason終於辭去原本嘅工作,全心投入攝影呢個行業。Jason呢個決定得到佢太太Angie嘅全力支持,同心協力創辦Jason Pang Gallery, 主要提供 – 婚紗相、婚禮攝影錄影、家庭相、婚禮攝影、人像攝影、廣告拍攝等。 Jason喺創立自己嘅攝影事業初時並唔係一帆 風順,一切都喺由零開始,逐步建立攝影團隊嘅口碑。 而家嘅佢唔單止同多個租 借婚紗、髮型化妝嘅供應商建立咗良好嘅合作關係,更不斷有來自世界各地嘅客 人主動邀約。

2) 親身打點 婚紗攝影 每個細節

為咗可以幫新人影到一輯完美嘅婚妙照,Jason一定會事前去 pre-wedding 拍攝場地視察情況,安排路線同時間,搵出唔同時間、天氣、光線下嘅最佳拍攝角度。Jason希望每一位客人嘅婚紗相都喺獨一無二嘅,因此會喺拍攝前充份了解新人嘅愛情故事同愛好,令佢哋嘅獨特之處融入去婚紗照中。 除此之外,Jason團隊仲會為客人拍攝意思不到嘅風格,帶出佢地溫馨、浪漫、生動、型格嘅各面,務求帶到驚喜畀一對新人。

Photo - 香港城市夜晚景,帶到驚喜畀一對新人, 型格風格婚紗照 講到幫唔同新人拍攝 pre-wedding 同 Big Day 嘅經驗,Jason就侃侃而談,講咗幾個令自己特別印象深刻嘅新人故事。其中提到有對喺香港深灣遊艇會搞 Big Day嘅新人,由於新郎同新娘都唔太鐘意影相,所以連pre-wedding都冇影到。 Jason 知道呢件事後,就再三哀求遊艇會嘅經理,容許佢哋可以喺不對外開放拍攝嘅甲板上補拍少量婚紗照。喺短短十五分鐘內,Jason就已經幫佢哋拍咗一輯好靚嘅 pre-wedding 婚紗相。儘管呢對新人唔鐘意影相,亦覺得展出自己嘅婚紗相好別扭,但最後見到作品後亦都非常感謝Jason。由此可見,當時Jason希望為新人留低最美時刻嘅堅持,為佢哋帶嚟咗難能可貴嘅美好回憶-「幫新人影相, 最緊要係以自己嘅專業營造愉快嘅拍攝氣氛、令佢哋真正享受當下嘅時刻,就可以影出真情流露嘅相片,即使多年後仍然可以回味當時嘅情懷。」 Photo - 婚禮日在遊艇會甲板上短短十五分鐘的婚紗照,佢地很喜歡!

3) 為每個家庭留下溫馨時刻

「攝影唔係有錢人嘅專利,我相信所有人都有權利影到屬於自己嘅一輯靚相。」 喺工餘時間,Jason 亦有幫唔少基層家庭免費影家庭照,因為作為基督徒嘅Jason一直希望可以將工作、興趣同侍奉融合在一起,為別人帶來正面的影響。本著服務他人嘅信念,Jason不時同地區教會及慈善團體合作,帶基層家庭去香港唔同地方拍攝家庭照。面對不擅於表達情感嘅家庭,Jason會用上「威迫利誘」嘅手法,要求被拍攝嘅家庭成員擺出唔同嘅親密姿勢,試圖令佢哋嘅關係「破冰」。最令Jason感動嘅係,好多基層家庭不單止喺拍攝期間罕有地流露對親人嘅關愛,自此之後嘅關係亦大大改善咗。對於 Jason嚟講,攝影除咗喺一門專業,更係改善人與人之間關係嘅橋樑,而見到客人開心嘅樣就喺佢最大嘅收穫。 Photo - 一家人一邊整車一邊影家庭照,好開心 Photo - 拍攝BB家庭照, 客戶是一個很有要求的建築師, 而且世界各地都有佢知名既作品. 很感恩在拍攝完成之後佢同我講原來自己剛剛由英國回港一年, 在網上搵了一輪攝影師但看得出我是一個有要求既人, 而且作品很合佢口味. 經過一輪TUM BB材藝表演後終於完成今日既拍攝!

4) 如何搵個好攝影師?

想知準新人可以點樣搵個好嘅 婚紗攝影師? Jason提議大家可以從幾個方面著手:第一,除左留意攝影師嘅過往作品外,仲可以研究 婚紗攝影師 有冇代言任何嘅 攝影器材 、有冇開辦大大小小嘅攝影班、或者有冇得到任何攝影獎項 等等。第二,你可以留意心儀嘅 婚紗攝影師是否擁有一隊完整嘅攝製團隊,如果喺個人攝影師嘅話, 是否有足夠配套滿足你嘅需要。第三, 新人若然希望聘請最適合自己嘅攝影師,請記得喺下決定前約攝影師見面傾談,因為單靠婚紗展或喺網上瀏覽 攝影師Portfolio喺好難知道同該位攝影師夾唔夾。 最後,無論你係需要影婚紗相、Big Day或家庭相,定有興趣學攝影,都可以聯絡Jason了解佢嘅服務詳情,亦可以參加佢不定期舉辦嘅婚禮籌備或攝影Workshop。 Photo - 拍攝了一輯好特別既婚紗照, 因為唔係影 prewedding, 而係anniversary!老公送給老婆 作為結婚週年紀念禮物.祝一世甜甜蜜蜜! Photo - 這也是香港,非常美麗既瀑布和海灘, 佢地很喜歡既浪漫婚紗照! www.jasonpanggallery.com Facebook/IG: Jason Pang Gallery

Become a photographer

interview with a photographer

manage wedding photography

how to find a good photographer

Original Article from brideunionhk.com/blog

Featured Posts
Recent Posts
Archive
Follow Us
bottom of page